Namirnice za ravan stomak

  Autor: Mondo Foto: Guliver/Getty/Thinkstock

Ne dozvolite da vas nadut stomak spreči da obučete onu usku haljinu koja vam se tako sviđa – umesto toga, poslušajte ove savete šta da jedete, a šta da izbegavate za ravan stomak.
Zena-gacice-stomak

Izbegavajte ove namirnice

Nutricionista Rik Hej savetuje da izbegavate pasulj, luk, brokoli, kupus i karfiol, namirnica koje izazivaju nadutost. Umesto toga, jedite jabuke, kruške i dinje, koje su bogate hranljivim vlaknima. Takođe, jedite namirnice koje sadrže probiotike jer pomažu varenje.

Jedite banane, kivi, jagode

Ovo voće sadrži dosta kalijuma, zbog čega ima odlična diuretička svojstva i pomaže izbacivanje toksina iz organizma.

Izbegavajte žvakaće gume

Žvake koje sadrže ksilitol, sorbitol ili manitol, pospešuju proizvodnju gasova u digestivnom traktu, a to je poslednje što vam treba.

Smanjite unos mlečnih proizvoda

Jedan od najuočljivijih simptoma intolerancije na lakotzu je nadutost, a smanjenje unosa mlečnih proizvoda je odličan prvi korak da to rešite. Nutricioninista savetuje da jedete i manje žitarica koje su ponekad „izazov“ za varenje.

Ne pričajte dok jedete

Ne samo zato što to nije pristojno, već što ćete se usput nagutati i vazduh, što će doprineti nadutosti stomaka.

Opustite se

Stres povećava proizvodnju kortizola i adrenalina, što može previeš da stimuliše digestivni sistem, a posledica toga su nadutost i nadimanje. Pokušajte da se opustite, to će pomoći.


Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.