Četiri tipa građe ženskog tela: Kojim ih vežbama najlakše oblikovati

  Autor: B92 Foto: Thinkstock

Pre nego što krenete na fitness ili dijetu, proučite svoje telo i saznajte koje vežbe će vam doneti najbolje rezultate.

66958780356d6e483d7db0207669386_w640

Ako ste tokom blagdaba pojeli previše hrane i slatkiša, te popili koju čašicu više, pre nego što krenete na fitness ili dijetu, proučite svoje telo i saznajte koje vežbe će vam doneti najbolje rezultate. Karakteristike kruške

Telo koje opisuju naglašeni bokovi, zadnjica i bedra gde se lako nakupljaju masne naslage.

Poznate osobe

Beionce, Rihanna, Jennifer Lopez.

Ciljane vežbe

Hodanje po uzbrdici i trčanje. Treninzi sa kratkim i intenzivnim intervalima za donji deo tela koji sagorevaju kalorije i ubrzavaju metabolizam poput raznih vrsta čučnjeva.

Isprobajte vežbe za oblik kruške! Karakteristike jabuke

Telo koje opisuju vitke noge i uski bokovi. Masne naslage nakupljaju se najviše oko struka i gornjeg dela tela.

Izvajan struk, ravan stomak: Za samo 10 minuta dnevno! (VIDEO)

Poznate osobe

Catherine Zeta-Jones, Melanie Griffith, Drev Barrimore.

Ciljane vežbe

Treninzi u intervalima, kardio-vežbe poput trčanja i vožnje bicikla koje troše kalorije. Napornije i jače vežbe za donji deo tela. Izbegavati vežbe s velikom težinom na gornjem delu tela. Karakteristike peščanog sata

Telo koje opisuje uzak struk i naglašene grudi i bokove. Nakupljanje masnih naslaga podjednako je na svim delovima.

Poznate osobe

Kejt Vinsler, Sofija Vergara, Salma Haiek.

Fantastičan kućni trening: Za super seksi guzu! (VIDEO)

Ciljane vežbe

Trčanje, ples i intenzivni kardio-vaskularni treninzi. Oprezno s ishranom i drastičnim dijetama kako ne biste izgubili prirodne obline.

Karakteristike cevaste građe

Glavne karakteristike ovakve građe su male grudi, uski kukovi i blago naglašen struk.

Poznate osobe

Tailor Svift, Keira Knightlei, Emma Vatson.

Za 30 minuta zadnjica i noge bez celulita: Sada se telo priprema za leto

Ciljane vežbe

Povećani unos belančevina i jačanje mišićne mase. Kombinovanje blagih kardio-vežbi i jačih treninga snage za celo telo kako biste povećali mišićnu masu.

Izvor: Centarzdravlja


Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.