Seks u reklamama

  Autor: B92

Muškarci su znatno skloniji da u reklami pronađu seksualno značenje i četiri puta spremniji da se sete sadržaja. Bolje su reagovali na humor, što istraživači objašnjavaju razlikama u posmatranju seksa među polovima

350467985578bd66a10582558399706_v4_big

Foto: Thinkstock
Da se muškarci i žene razlikuju čak i po načinu na koji posmatraju reklame, pokazuje novo istraživanje Okland Univerziteta na Novom Zelandu. U studiji su učestvovali muškarci i žene starosti 28 godina koji su imali zadatak da analiziraju reklame sa dvostrukim značenjem, od kojih je jedno seksualno.

Zaključak je da su muškarci znatno skloniji da u reklami pronađu seksualno značenje i četiri puta spremniji da se sete sadržaja. Bolje su reagovali na humor, što istraživači objašnjavaju razlikama u posmatranju seksa među polovima. Dok su muškarci naučeni da seks posmatraju kao zabavnu, rekrativnu, uzbudljivu i fizičku aktivnost, žene vođenju ljubavi pristupaju ozbiljnije, povezujući ga sa poverenjem i intimnošću. Damama se nisu svidele eksplicitne seksualne poruke, što bi proizvođači trebalo da imaju na umu kada reklamiraju proizvode namenjene pripadnicama nežnijeg pola.

Na to kako reagujemo na reklame, ne utiče samo pol, nego i status. Singl muškarci imaju pozitivniji stav o reklamama sa seksualnom konotacijom nego njihove kolege u vezama. Kod žena je obrnuto, pa na ove reklame bolje reaguju žene u vezama.

izvor: novosti


Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.