Kako da meditirate do najjačeg orgazma

  Autor: Mondo Foto: YouTube

Želite da „Oooomm“ postane „AAAAAAAAA“? Počnite onda da čitate…
orgazam

Postoji mnogo razloga zbog kojih niste u stanju da doživite vrhunski orgazam – nemate dovoljno vremena za predigru, partner prosto ne nalazi pravu tačku, deca žele vašu pažnju ili pas neprestano skače na krevet.

Međutim, za većinu žena je najveća borba da im misli ne skreću sa seks akcije.

Na sreću, jedna stvar koja može napraviti veliku promenu je meditacije, ističe seksolog Tami Nelson.

„Meditacija je sjajan način da se smanji stres i dođe u dodir sa telom. Daće vam više energije za seks, povećaće uzbuđenost i pomoći da budete umno prisutni u tom trenutku“, istakla je Nelson.

Evo kako to funkcioniše:

Mnogo nas dođe u situaciju da izbegava seks, jer smo umorni od stresnog dana. Međutim, istraživanja pokazuju da meditacija može da smanji anksioznost i utiče na to da opadne nivo hormona stresa – kortizola.

A, kada se smanji stres, onda se čula povećavaju, ističe ekspert za meditaciju Emili Flečer.

„Kada je vaše telo u borbi sa stresom, čula nisu toliko jaka. Ali, kada smo smireni, možemo da osetimo ukuse, dodire, osećaje, mirise i zvuke mnogo intenzivnije“, rekla je ona.

Pošto se beneficije meditacije vremenom povećavaju, tako ćete moći brže i bolje da dođete do orgazma, kao i da ga intenzivnije osetite.

Flečer je istakla kako je najbolji efekat kada se ide na časove joge, ali postoje i vežbe koje možete raditi sami kod kuće, pre doručka, kafe i paljenja kompjutera.

Za početnike: Sedite uspravno sa leđima prislonjenim uza zid, fokusirajte se na disanje i reč „om“ kao bazu svega. Nakon pet minuta vežbi disanja u ovom položaju, provedite još dva minuta razmišljajući o svemu u životu na čemu ste zahvalni.

Vežba koja budi čula: Ova tehnika se može primeniti dok se tuširate ili šetate do posla. Fokusirajte se na preovlađujuć zvuk iz vaše okoline, a onda i na najupečatljiviju fizičku senzaciju. Zatim, krećite se mislima kroz stvari koje možete da vidite, namirišete, pa na kraju, one koje možete da okusite. Onda pokušajte da u glavi zadržite osećaje svih ovih pet čula odjednom. Ako vam nešto odvuče pažnju tokom seksa, možete ovo da pokušate nekih 30 do 60 sekundi kako biste se vratili „u zonu“.

Pogledajte video gde je ova vrsta meditacije podrobnije prikazana:


Komentari

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.